Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Eseja 'Portāli "Facebook" un "Draugiem.lv": ko izvēlas Latvijas auditorija', 1.
  • Eseja 'Portāli "Facebook" un "Draugiem.lv": ko izvēlas Latvijas auditorija', 2.
  • Eseja 'Portāli "Facebook" un "Draugiem.lv": ko izvēlas Latvijas auditorija', 3.
  • Eseja 'Portāli "Facebook" un "Draugiem.lv": ko izvēlas Latvijas auditorija', 4.
Darba fragmentsAizvērt

KO IZVĒLAS LATVIJAS AUDITORIJA
Interneta avoti satur pretrunīgu informāciju par Facebook un Draugiem.lv popularitāti Latvijā. Pirmajā vietā popularitātes ziņā tiek likts gan Draugiem.lv, gan Facebook. Nereti Latvijas iedzīvotāji ir reģistrējušies abos tīklos, taču tas nenozīmē, ka Latvijā notiek aktīva masveida pāriešana uz Facebook. Bieži vien interneta lietotāji ir reģistrējušies arī vairākās citās vietnēs bez Facebook un Draugiem.lv, taču visaktīvāk šie cilvēki lieto Draugiem.lv
Viens no iemesliem, kāpēc Latvijā tomēr nenotiek strauja pāreja uz facebook – šis portāls var likties pārāk sarežģīts un nepārskatāms vidējam latvietim ar vidējām angļu valodas zināšanām. Facebook ir visvairāk piemērots studentiem, kuri plāno studēt, studē vai ir studējuši ārzemēs, turklāt makro izmēru portāls varētu biedēt latvieti, kurš pieradis pie mazās valsts, maza iedzīvotāju skaita valstī un attiecīgi neliela portāla globālā mērogā. Draugiem.lv ir nacionāls portāls, līdz ar ko ilgstoši panākumi latviešu auditorijā tam ir garantēti.
Portālā Draugiem.lv ir daudz vieglāk risināt dažādus biznesa, jo īpaši, ja tas ir neliels, vietējās lokācijas uzņēmums, kurš dažreiz sastāv tikai no viena cilvēka ( tīkla mārketinga firmu konsultanti u. c. individuālie komersanti ) un privāta rakstura jautājumus, kas saistīti ar darba vai dzīvesvietas meklēšanu tepat Latvijā, no kā izriet, ka Draugiem.lv, tāpat kā jebkurš cits līdzīgs sociālais portāls ir rīks mērķu sasniegšanai, nevis tikai izklaides iespēja.

Autora komentārsAtvērt
Atlants