Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Bērnu filosofija', 1.
  • Eseja 'Bērnu filosofija', 2.
  • Eseja 'Bērnu filosofija', 3.
  • Eseja 'Bērnu filosofija', 4.
  • Eseja 'Bērnu filosofija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uz manu jautājumu, kas viņa ir, Telma atbild sekojoši: “Es esmu Telma. Meitene, princese. Mamma teica, ka esmu viņas zaķītis. Man patīk lēkāt.”
Kad jautāju, lai Telma pastāsta, kādas ir viņas labākās īpašības, viņa nedaudz apmulst. Telma pajautā, ko tas nozīmē. Pastāstu viņai par savām labajām īpašībām. Kad viņa ir apmēram nojautusi, ko vēlos uzzināt no viņas, viņa sāk uzskaitīt savas īpašības. Telma stāsta, ka viņa ir skaista, jo visas princeses esot skaistas. Tad viņa sāk stāstīt, kādu princešu multfilmu vakar ir skatījusies. Pārjautāju vēlreiz Telmai, par viņas labajām īpašībām. Viņa ir domīga. Pajautāju, vai viņa domā, ka ir gudra. Uz ko Telma man atbild, ka pazīst ciparus un zin, kurš ir viņas burtiņš. Viņa stāsta, ka ir draudzīga ar māsu. Viņas abas kopā spēlējas un mainās ar mantām. Viņai patīk kopā ar māsu dziedāt un dejot. Uz šo jautājumu, Telma vairs nesniedz atbildes. Brītiņu pasēžam klusumā un ceļam lego klucīšiem māju. Tad ķeros klāt pēdējam jautājumam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants