Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'SIA "Taktiskais ekipējums" mārketinga plāns', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pašreizējā situācija    3
1.1.  Tirgus situācijas analīze Latvijā    3
1.2.  Pamatinformācija par uzņēmumu un tā produktu    3
1.3.  Pircēju mērķtirgus noteikšana    4
1.4.  Tirgus un konkurence    5
1.5.  SVID analīze    6
2.  Mārketinga plāna mērķi    6
3.  Mārketinga stratēģijas izstrāde    8
4.  Darbības programma    8
5.  Izmaksu un ienākumu posteņu tāmes, kalkulācija    9
Darba fragmentsAizvērt

7. Secinājumi
SIA „Taktiskais ekipējums” – neliels ražošanas uzņēmums, kas darbosies ar mērķi noturēties Latvijā, dod Latvijas iedzīvotājiem darbu savā uzņēmumā un arī iespējams, ka uzņēmuma strādās cilvēki ar īpašam vajadzībām (ar invaliditāti), tāpēc, ka pēc autora uzskatā, tādi cilvēki ir ļoti centīgi, godīgi un pateicīgi darba devējam par iespēju strādāt, kā pilnvērtīgi darbinieki.
Uzņēmums arī plāno saņemt nelielu daļu no ārzemju tirgu, lai iegūt lielāko peļņu un iespēju kāpt uz augšu, paplašināties, izveidot veselu ģimenes biznesu.
Uzņēmuma galvenie uzdevumi sasniegt visus ieplānotus mērķus, īstenot savu mārketinga plānu un izveidot jaunu plānu jaunu mērķu sasniegšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants