• Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzīvotājiem un uzņēmējiem" efektivitātes analīze

     

    Referāts24 Uzņēmējdarbība

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 1.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 2.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 3.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 4.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 5.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 6.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 7.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 8.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 9.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 10.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 11.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 12.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 13.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 14.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 15.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 16.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 17.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 18.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 19.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 20.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 21.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 22.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 23.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 24.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 25.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 26.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 27.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 28.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 29.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 30.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 31.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 32.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 33.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 34.
  • Referāts 'Projekta "Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzī', 35.
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas tehnoloģiju attīstība un izmantošana valsts pārvaldē sekmē operatīvu valsts pārvaldes darbu un lēmumu pieņemšanu. Kvalitatīva informācijas apstrāde uzlabo pakalpojumu sniegšanas ātrumu un precizitāti. Ar informācijas sistēmu starpniecību tiek nodrošināta iespēja saņemt pakalpojumus vienā vietā.
Valsts iepirkumu jomā informācijas tehnoloģijas spēj nodrošināt atklātāku pasūtījumu un piedāvājumu preču un pakalpojumu tirgu, kas ļaus uzņēmējiem vienlīdzīgi konkurēt savā starpā, līdz ar to - piedāvāt kvalitatīvākus, lētākus un pieejamākus pakalpojumus [20., 4.].
Informāciju tehnoloģiju nozare mūsdienās kļuvusi par vienu no perspektīvākajām ekonomikas attīstības nozarēm un ar to palīdzību var panākt augstas pievienotas vērtības radīšanu valstī.
Eiropas Reģionālās attīstības fonda 1.prioritātes „Līdzsvarotas attīstības veicināšana” 3.pasākuma „Informācijas un komunikāciju tehnoloģiju attīstība” 1.aktivitātes „Elektroniskās pārvaldes infrastruktūras bāzes attīstība un pilnveidošana”, nacionālās programmas līdzfinansētais apakšprojekts Nr.16 „Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzīvotājiem un uzņēmējiem” ir pirmais Jēkabpils pilsētas pašvaldības projekts, kas vērsts uz elektronisko pakalpojumu ieviešanu pašvaldībā [20., 7.].
Saskaņā ar ES ERAF Nacionālās programmas „Elektroniskās pārvaldes infrastruktūras bāzes attīstība un pilnveidošana” 2004.gada 14.decembrī starp Centrālo finanšu un līguma aģentūru, Īpašo uzdevumu ministra elektroniskās pārvaldes lietas sekretariātu un Jēkabpils pilsētas pašvaldību bija parakstīts līgums par nacionālās programmas projekta „Jēkabpils pilsētas informācijas centra elektroniskie pakalpojumi iedzīvotājiem un uzņēmējiem” īstenošanu [24.].…

Autora komentārsAtvērt
Atlants