Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 1.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 2.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 3.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 4.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 5.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 6.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 7.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 8.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 9.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 10.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 11.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 12.
  • Referāts 'Reklāmas kampaņu organizācijas teorētiskie un praktiskie aspekti', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāma nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma.
Saskarsme starp pircēju un pārdevēju ar reklāmas starpniecību aizvien pieaug, palielinās arī tās ietekme uz patērētāju. Taču pieaug arī reklāmas kritiķu skaits.
Reklāma pēc savas būtības ir daudzšķautņaina. No vienas puses, tā nepieciešama ražotājam, jo sekmē biznesa attīstību, no otras puses - patērētājam, jo informē par visu jauno, kas ienāk tirgū, tādējādi kalpojot arī par neatsveramu dzinuli konkurences attīstībai. Reklāma ir visur, tā ietekmē ne tikai biznesu un masu medijus, tā dod vielu pētījumiem sociologiem, politiķiem, ekonomistiem, valodniekiem, māksliniekiem un pat vēsturniekiem.
Tirgus attīstības apstākļos, kad strauji pieaug preču daudzums, palielinās to dažādība un kļūst arvien grūtāk orientēties šajā augošajā piedāvājumā ir nepieciešama īpaša tirdzniecības informācija – reklāma.
Referāta mērķis ir reklāmas kompaņu organizācijas teoretisku un praktisku aspektu noteikšana.

Atlants