Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Iekšējais un ārējais klients, klientu vajadzību analīze', 1.
  • Konspekts 'Iekšējais un ārējais klients, klientu vajadzību analīze', 2.
  • Konspekts 'Iekšējais un ārējais klients, klientu vajadzību analīze', 3.
  • Konspekts 'Iekšējais un ārējais klients, klientu vajadzību analīze', 4.
  • Konspekts 'Iekšējais un ārējais klients, klientu vajadzību analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

6. Kas ir vērtību nesošas (VA) un vērtību nenasošas (NVA) darbības?
Vērtību nesošais- darbības, kas ir kritiskas, ja tās maina formu, tās apkalpošanu vai servisu. Ja šis te process tiek veikts pareizi, tad klients ir gatavs par to arī maksāt.
Savukārt vērtību nenesošais- šie pasākumi ir tīrais zudums. Visbiežāk šie pasākumi ir pievienoti procesa laikā, lai kompensētu procesu, tehnoloģiju / vai darbinieku trūkumus. Ir septiņi svarīgi vērtību nenesoši zudumi, kas jāņem vērā: defekti; gaidīšana; pārprodukcija; nevajadzīga transportēšana; inventarizācija; pārāk liela apstrāde un kustība.
7. Kā veikt VA/NVA analīzi?
Sākot ar procesa karti, kas tika izstrādāts pasākuma posmā, komandas dalībniekiem būtu jāpārskata katru soli. Caur diskusijām, tiek novērtēts, katrs NVA vai VA solis. Attiecībā uz visiem pasākumiem, viņiem ir nepieciešams izstrādāt un īstenot sarakstu ar ieteikumiem, lai tas tiktu novērsts vai arī vismaz samazināts nākotnē. Tas viss tiek atspoguļots tabulā, kuras katrs posms ir saistīts kopā veidojot skaidri pārredzamu analīzi par vērtību nesošajām un nenesošajām darbībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants