Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 1.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 2.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 3.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 4.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 5.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 6.
  • Konspekts 'A/s "Dzintars" uzņēmuma vizuālais profils', 7.
Darba fragmentsAizvērt

7. „Dzintars” ražotās produkcijas mērķuditorija
Tā kā „Dzintars” ir jau Latvijā ilgtoši pastāvošs uzņēmums, tā ražotā produkcija ir ieguvusi diezgan plašu mērķauditoriju – sākot jau ar 50. gadu jauniešiem, kas tagad jau ir pensijas vecumā līdz pat mūsdienu jauniešiem. Tā kā tagad jau daudz jauni cilvēki sāk pievērst uzmanību kosmētikā esošajām sastāvdaļām, tad „Dzintars” veiksmīgi iekaro tieši šīs sabiedrības daļu. Latviešu produkts – tātad uzticams produkts, produkcija (ne visa, protams) tiek ražota tepat Latvijā, kas rada lielāku uzticamību. Jaunieši un vispār sabiedrība domā vairāk, kā atbalstīt „savējos”.
Daļa no mērķauditorijas ir pensijas vecuma cilvēki, jo pirmkārt, viņi ir uzticīgi Latvijas ražotai precei jau no pašiem pirmssākumiem, otrkārt, ir jau izveidojies pieradums (jo vecākus cilvēkus ir aizvien grūtāk pārliecināt iziet no ikdienišķā ritma – iegādāties ko jaunu, „ārzemniecisku”), treškārt, „Dzintars” produkti nav dārgi, salīdzinoši ar importa precēm.
„Dzintars” mērķauditorija ir gan sievietes gan vīrieši, jo produkcijas klāsts ir visai plašs – gan sieviešu, gan vīriešu līnija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants