Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 1.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 2.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 3.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 4.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 5.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 6.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 7.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 8.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 9.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 10.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 11.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 12.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 13.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 14.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 15.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 16.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 17.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 18.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 19.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 20.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 21.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 22.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 23.
  • Referāts 'Ekskursijas kā mācību darbaformas raksturojums', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību ekskursija ir mācību organizācijas forma, kas dod iespējas dabiskos apstākļos novērot un izpētīt dažādus priekšmetus, parādības un procesus, un kādas vietas (muzeja, pilsētas, apvidus objekta utt.) kolektīva apmeklēšana mācību nolūkā.
Uz uzskatāmības, skolēnu pašdarbības principiem veidota mācību ekskursija ir, no pedagoģijas viedokļa raugoties, ļoti vērtīga mācību metode. Ekskursijās attīstās skolēnu izziņas intereses, paplašinās redzesloks, skolēni mācās aplūkot parādības to savstarpējā sakarībā un mijiedarbībā, teorētiskās zināšanas nostiprina praktiski [47].
Mācību ekskursija nav pašmērķis, tās uzdevums ir palīdzēt pilnīgāk apjēgt mācību prikšmetos apgūtās zināšanas, prasmes un iemaņas. Tās tiek plānotas ar mērķi novērot vai izpētīt praksi, praktiski pielietot teorētiskās zināšanas. Ekskursija var būt īsa vienas vietas apskate vai arī ilgāks laika posms varākās vietās.
Ekskursijās notiek pētnieciska rakstura mācību darbs. Jau vārds "ekskursija" (no latīņu excursio - izbraukums) norāda uz iziešanu no mājām, no parastās darba vietas. To vislabāk izsaka vācu vārds "Ausflug". …

Autora komentārsAtvērt
Atlants