Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 1.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 2.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 3.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 4.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 5.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 6.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 7.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 8.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 9.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 10.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 11.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 12.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 13.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 14.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 15.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 16.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Popular" SVID analīze', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Uzņēmuma un pakalpojuma īss apraksts    3
  Mārketings    4
  SVID analīze    4
  Uzņēmuma “Café Popular” SVID analīze    6
  Stiprās puses    6
  Vājās puses    11
  Iespējas    13
  Draudi    14
  Priekšlikumi    17
  Secinājumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

Par studiju darba tēmu es izvēlējos rakstīt par iecienītu vietu cēsinieku vidū kafejnīcu/bāru “Cafe Popular”, kurš atrodas Cēsīs.
Es izvēlējos rakstīt par kafejnīcu/bāru “Cafe Popular”, jo tā ir viena no modernākajām kafejnīcām, kādas ir sastopamas Cēsu rajonā. Tā ar katru gadu paplašina savu darbību, piesaistot ne tikai vietējos iedzīvotājus, bet arī citu pilsētu iedzīvotājus.
Studijas darba mērķis ir veikt SVID analīzi, izanalizēt uzņēmuma iespējas un draudus, stiprās un vājās puses, kā arī ieteikt priekšlikumus uzņēmuma tālākai veiksmīgai darbībai.
Mans uzdevums ir izpētīt uzņēmuma SVID analīzi un noteikt, kādi faktori ietekmē uzņēmumu, lai tas varētu veiksmīgi darboties, kāda stratēģija uzņēmumam ir jāveic un kādi mērķi sev ir jāizvirza, lai varētu paredzēt pircēja rīcību un izturētu sīvu konkurenci starp līdzīgiem piedāvājumiem Cēsīs un Cēsu rajonā.

UZŅĒMUMA UN PAKALPOJUMA ĪSS APRAKSTS
Savā darbā es izvēlējos rakstīt par vienu no lielākajām Cēsu viesnīcām “Cēsis” un piederošai tai kafejnīcai, kuru nosaukums ir “Café Popular”. “Danlat Group “ SIA pieder dānim Alexsim Rassmusenam, kurš jau vairākus gadus pārcēlies uz Cēsīm, kā uz patstāvīgo dzīves vietu.
Viesnīca “Cēsis” ir viena no modernākajām un komfortablākajām reģionālajām viesnīcām Latvijā. Viesnīca atrodas senatnīgās pilsētas pašā centrā. Pilsētas vēsturisko ainavu grezno Livonijas Ordeņa pilsdrupas (1206.), Jaunā Cēsu pils, kas šodien ir mājoklis pilsētas muzejam, un Sv.Jāņa baznīca (1284). Viesnīca “Cēsis” atrodas starp pilsētas centrālo laukumu, pilsētas parku un pils parku. Unikālā un harmoniskā kombinācija, ko veido Cēsu pilsētas parki, vēsturiskās celtnes, bruģētās ieliņas, koka mājeles un skaistie pilsētas laukumi, padara Cēsis par ļoti īpaši vietu, ideāli piemērotu atpūtai un kultūras pasākumu apmeklēšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants