Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite tūrisma aģentūrā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    3
1.1.  Pakalpojumu raksturojums un kvalitāte    3
1.2.  Uzņēmuma pamatresursi    5
1.3.  Pārdošanas kanāli    5
1.4.  Piegādātāju un partneru raksturojums    6
1.5.  Uzņēmuma finanšu analīze    7
1.6.  Uzņēmuma sadarbība ar pašvaldību    7
2.  UZŅĒMUMA MENEDŽMENTA RAKSTUROJUMS    8
3.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE    8
3.1.  Organizātoriskā struktūra un tās raksturojums    9
3.2.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi    10
3.3.  Organizācijas mērķi un uzņēmuma struktūras atbilstība tiem    11
3.4.  Uzņēmuma kultūrvertības un tehnoloģijas    12
4.  PRAKSES UZDEVUMI    12
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    13
Darba fragmentsAizvērt

5. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmums atrodas stratēģiski labā vietā, pilsētas centrā ar ērtu piekluvi;
2. Uzņēmums nodarbina vairākus darbiniekus un izmanto pilnībā katra darbinieka iespējas un kompetences;
3. Savas pastāvēšanas laika uzņēmums ir ieguvis daudz patstāvīgus klientus, kas ir pateicoties veiksmīgai klientu apkalpošanai, uzņēmuma uzstādījumam piedāvāt ceļojumus par zemu cenu, bet neupurējot kvalitāti;
4. Uzņēmuma partneru un piegādātāju tīkls ir pietiekams, lai tas varētu nodrošināt ceļojumus uz principā jebkuru pasaules valsti;
5. Uzņēmuma pakalpojumu klāsts ir ļoti plašs, kas ir ērti patērētājam, jo tas var iegādāties visu ceļojumam nepieciešamo vienā vietā;
6. Uzņēmums iesaistās organizācijās un izstādēs, kas veicina atpazīstamību un klientu piesaisti.
Priekšlikumi:
1. Izvērst plašāku mārketinga kampaņu, ietverot dažādus konkursus un reklāmu plašsaziņas līdzekļos, kas veicinātu uznēmuma atpazīstamību un veicinātu jaunu klientu iegūšanu;

Autora komentārsAtvērt
Atlants