Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Kooperaīivās stratēģijas piemērs Kempinski viesnīcu tīklā', 1.
  • Eseja 'Kooperaīivās stratēģijas piemērs Kempinski viesnīcu tīklā', 2.
  • Eseja 'Kooperaīivās stratēģijas piemērs Kempinski viesnīcu tīklā', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Kempinski ir lielākā luksus viesnīcu ķēde Eiropā un tās pirmsākumi meklējami jau 1897. gadā. Dibināta Vācijā, mūsdienās viesnīcu ķēde ir izplatījusies pa visu pasauli - Eiropa, Tuvie Austrumi, Āfrika, Dienvidamerika un Āzija. Kempinski viesnīcas atrodas tādās pilsētās kā Abū Dabī, Pekinā, Berlīnē, Budapeštā, Buenosairesā, Stambulā, Londonā, Sanktpēterburgā, Maskavā, Sanktmoricās un citās. Ietverot bagātas tradīcijas, Kempinski interjera un eksterjera stilistika ir dažādota un variē no vēsturiskas līdz pat avangardam. (Kempinski 2006, ER)

Kempinski savā darbībā veiksmīgi izmanto korporatīvā līmeņa stratēģiju, iesaistoties stratēģiskajā aliansē Global Hotel Alliance. Stratēģiskajā aliansē neskaitot Kempinki ir iekļautas vēl sešas prominentas viesnīcu ķēdes – Dusit Hotels & Resorts, Landis Hotels & Resorts, Marko Polo Hotel group, Omni Hotels, Pan Pacific Hotels & Resorts un Rydges Hotels & Resorts. (Global Hotel Alliance 2006, ER)

Global Hotel Alliance tika izveidota 2004. gadā un pašlaik ir pasaulē lielākā neatkarīgo viesnīcu grupu alianse. Izvēloties palikt kādā no šīs alianses viesnīcām, klienti zina, ka tā būs 4 vai 5 zvaigžņu naktsmītne ar augstākajiem kvalitātes standartiem. Visi septiņi aliansē iesaistītie zīmoli akceptē katra atsevišķā viesnīcu tīkla klientu lojalitātes programmas – Private Concierge (Kempinski), Select Guest (Omni), Advocates (Pan Pacific), Red Fish (Rydges), Tai Pan Club (Marco Polo), Gold Card (Dusit), Landis Card (Landis). Piemēram, klients, kurš regulāri apmetas Kempinski viesnīcās un izmanto tās lojalitātes programmu „Private Concierge”, saņems visas īpašās atlaides un VIP pakalpojumus visās pārējās alianses zīmolu viesnīcās. (Global Hotel Alliance 2006, ER)

Autora komentārsAtvērt
Atlants