Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ievads studijās un specialitātē', 1.
  • Konspekts 'Ievads studijās un specialitātē', 2.
  • Konspekts 'Ievads studijās un specialitātē', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Ideālā variantā šīs trīs funkcijas pārbauda un balansē viens ar otru. Reklāmā trešā funkcija ieņem svarīgāko vietu, jo reklāmas, sludinājuma mērķis ir izveidot pēc iespējas labāku prezentāciju, līdzarto efektīvāk pārdot produktu, pakalpojumu.
Ieejot elektroniskajā laikmetā, kultūras vide tiek monopolizēta, homogenizēta un globalizēta.
Kas ir komunikācija? Sen atpakaļ informācija tika nodota tiešā ceļā – cilvēkiem sarunājoties vienam ar otru. Visa komunikācija bija rituāli, maģija, nepieciešamās zināšanas tika ietvertas aforismos, leģendās un mītos. Stāvoklis sabiedrībā un baznīca regulēja visu. Tad, industriālās revolūcijas rezultātā, daudz kas mainījās. Parādījās pirmās iespiedmašīnas, sāka izdot grāmatas, protams, sākumā prata lasīt tikai neliela daļa cilvēku, bet informāciju sāka nodot arī citādākā ceļā. Sāka izdot pirmos preses izdevumus, masu publikācijas. Publika ir brīva cilvēku masa, kam ir kopīga apziņa par to, kā lietas darbojas, kas tās ir un kā ar tām rīkotie, bet šie cilvēki nav nekad personīgi sastapušies. Publika ir nepieciešama, tā veido pilsētas, ciemus, kultūras grupas, sociālos slāņus, etniskās piederības utt.
Mūsdienās informācijas nodošana ir attīstījusies un vēl joprojām attīstās ļoti strauji. Mēs informāciju varam nodot daudz un dažādos viedos – sūtot, rakstot, runājot utt. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants