Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības kā mārketinga komunikāciju forma. Sabiedrisko attiecību ', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc mērķu un uzdevumu noteikšanas mārketinga darbiniekiem jāizdomā un jāizstrādā ziņojums par uzņēmuma darbību, produktiem un tā tālāk. Lasītāju un/vai skatītāju uzmanība jāpiesaista ar interesantiem faktiem un oriģinālām idejām. Vēlams piedalīties labdarības pasākumos vai sponsorēt dažādus svētkus, mākslas izstādes, sporta sacensības, modes skates, izrādes un citus pasākumus.
Vissvarīgākais kādas organizācijas attiecībās ir attiecības ar visu līmeņu darbiniekiem. Darbinieku jeb iekšējo komunikāciju - vienu no sabiedrisko attiecību funkcijām - maina divi faktori, kuriem vadītāji pievērš aizvien lielāku uzmanību:
1. Darbinieku iejūtīgās attieksmes, komandas darba un uzticamības vērtība, kas palīdz sasniegt organizācijas ražošanas mērķus. Šos pozitīvos darbinieku izturēšanās aspektus ārkārtīgi spēcīgi ietekmē efektīva ar sazināšanās iekārtu palīdzību īstenota interaktīva komunikācija visas organizācijas mērogā.
2. Nepieciešamība izveidot spēcīgu vadības un darbinieku komunikācijas tīklu, un jebkura līmeņa vadītājs nes atbildību par efektīvu komunikāciju starp sevi un sev padotajiem darbiniekiem. Šī komunikācija nav tikai lietišķa ar tiešajiem darba pienākumiem saistīta informācija vien, tai jāsatur arī ziņas un sabiedrībā apspriežamie jautājumi, kas attiecas uz visu organizāciju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants