Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 1.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 2.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 3.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 4.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 5.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 6.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 7.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 8.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 9.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 10.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 11.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 12.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 13.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 14.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 15.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 16.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 17.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 18.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 19.
  • Referāts '"Kipling" zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Zīmols    4
2.  Zīmola komunikācija    8
3.  Kipling    11
4.  Modes zīmoli Latvijā    14
5.  Pētījums    16
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējo gadu laikā sabiedrība ir pieredzējusi neapšaubāmu zīmola koncepta triumfu: sākot ar katru valsti un politisko partiju līdz jebkuras organizācijas darbiniekiem, katrs ir iedvesmots domāt par sevi kā par zīmolu. Labi piemēri liecina, ka par to, kā tevi redz sabiedrība ir jārūpējas, jānovērtē un jāsaprot, jābūt atbildīgam, nenovēršoties no saviem ideāliem. Sliktie piemēri ekspluatē iespējamos patērētājus, pasniedzot sevi ārīgā un ciniskā spozmē, sagrozot tiem prātus.
Mode un tās sabiedriskās attiecības ir uzskatāmas par zināmu izaicinājumu ikvienam, kas tomēr nolemj stāties pretī sabiedrības aizspriedumiem. Tā ir pelnoša industrija, prasīga industrija un šaura industrija.
Ņemot vērā modes sabiedrisko attiecību unikalitāti un specifiku, kā arī autores profesionālo interesi, radās studiju darbs „Kipling zīmola un tā komunikācijas izvērtējums Latvijas modes industrijā”, kur darba mērķis ir izpētīt Kipling zīmolu Latvijas modes industrijā un darba uzdevumi ir:
1.Teorētiski pamatot zīmola kritērijus.
2.Raksturot Latvijas modes industriju.
3.Izpētīt Kiplign zīmola mērķa auditoriju Latvijā.
4.Analizēt Kipling zīmola tēlu.
Studiju darbā ir aprakstītas populārākās zīmola un zīmolvedības definīcijas, kā arī aprakstīt zīmola koncepta lomu modes biznesā, kas to būtiski atšķir no zīmola ierastās izpratnes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants