Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcijas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcijas', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcijas', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcijas', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Vēl 2015. gadā televīzija bija visefektīvākais veids kā sasniegt mērķaudioriju, kas pierāda, ka tradicionālie mediji vēl ļoti labi pilda savu funkciju reklāmā, taču jauno mediju reklāmas ir daudz lētākas un vieglāk organizējamas, pārraugāmas, var papildināt ar neierobežotu informāciju. Lielu populāritāti pēdējā laikā ir ieguvis interaktīvais mārketings (facebook u.c.), taču jāņem vērā, ka lielāka uzticamība ir tradicionānajiem medijiem nevis jaunajiem. Ar jaunajiem medijiem ir iespēja komunicēt ar patērētājiem nepārtraukti, izdomājot pareizo stratēģiju, var lieliski iegūt popularitāti un atsauksmes. Tradicionālajos medijos izgatavotās reklāmas būs tieši uz to brīdi, ar konkrētu, ierobežotu informāciju, kas it kā ierobežo. Jāņem vērā, ka jaunie mediji veido tā teikt ilgtermiņa reklāmu – nepārtraukta komunikācija, informācijas atjaunošana, u.t.t., taču tradicionālie – īstermiņa reklāmu. Tradicionālo mediju reklāmām jābūt mirklīgām, iespaidīgām, uzmanības piesaistošām, kas ir daudz sarežģītāk kā ilgtermiņā būvēt kompānijas tēlu internetā, taču tas arī prasa daudz laika un pacietības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants