Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas analīze', 1.
  • Eseja 'Reklāmas analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Attention-uzmanība – kas piesaista cilvēka uzmanību šajā reklāmā?
Cilvēka uzmanību reklāmā viennozīmīgi piesaista sarkanais auto, kur krāsai ir ļoti būtiska nozīme, jo reālā automašīnas krāsa – sudraba, nebūtu cilvēka acij tik tīkama un saistoša. Sarkanais auto un teksts „Laimē 900 balvas” atrodas cilvēka acu augstumā un tādējādi piesaista vairāk uzmanības. Piemēram, cilvēks dodoties pa ietvi kādus 20 m pirms šīs reklāmas mainīs savu maršrutu, ieraugot iespēju laimēt reklāmā redzamo auto, kas ir pietiekami spilgtā krāsā, lai to pamanītu jau pa lielu attālumu. Būtiski uzmanību piesaista 900 balvu fonds, jo tas rada cilvēkos domu, ka iespējas laimēt ir krietni lielākas, nekā ja balvu fondā būtu tikai viens auto.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants