Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga faktori, kas sekmē un kavē attīstību Latvijā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  FAKTORI, KAS SEKMĒ MĀRKETINGA ATTĪSTĪBU LATVIJĀ    3
1.  KONKURENTI    3
2.  SABIEDRĪBA, PRESE    3
3.  PIRCĒJI    4
4.  VALSTS DEMOGRĀFISKAIS STĀVOKLIS    4
5.  STARPTAUTISKĀS ATTIECĪBAS    4
6.  STARPNIEKI    5
7.  ZINĀTNE, TEHNOLOĢIJA, TEHNIKA    5
  FAKTORI, KAS KAVĒ MĀRKETINGA ATTĪSTĪBU LATVIJĀ    7
1.  VALSTS POLITIKA    7
2.  RAŽOŠANA    7
3.  PIRCĒJI    8
4.  LIKUMDOŠANA    8
5.  GRĀMATVEDĪBA    9
6.  SOCIĀLKULTŪRAS ELEMENTI    9
7.  VALSTS DEMOGRĀFISKAIS STĀVOKLIS    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Darba fragmentsAizvērt

1. Konkurenti
Konkurenti ir viens no mārketinga vides elementiem. Tie ietekmē uzņēmumu tirgus izvēlē, mārketinga starpnieku un piegādātāju izraudzīšanā, preču sortimenta veidošanā un visā mārketinga darbības kompleksā [1., 65. lpp].
Konkurences pastāvēšana rada nepieciešamību pētīt, ko tieši pircējam/patērētājam pārdod konkurenti, ko patērētāji iegādājas vislabprātāk, kādi vajadzību apmierināšanas veidi iespējami [1., 67. lpp.].
Tātad, jo vairāk konkurentu, jo vairāk uzņēmumi pētī un analizē pircēju vajadzības.

2. Sabiedrība, prese
Sabiedrība veido uzņēmuma mikrovidi. Ar sabiedrību šeit apzīmētas visas tās grupas, kas ietekmē vai var potenciāli ietekmēt uzņēmumu. Tās var būt gan finanšu aprindas, gan valsts iestāžu kontaktauditorijas, gan vietējo masu sazināšanas līdzekļi kontaktauditoriju.
Preses līdzekļi publicē jaunāko informāciju, apskatus par dažādiem jautājumiem. Preses pozitīvas uzmanības pievēršana ir viena no svarīgākajām mārketinga problēmām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants