Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 1.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 2.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 3.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 4.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 5.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 6.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 7.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 8.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 9.
  • Prezentācija 'Saskarsme manā profesijā - vide un ūdenssaimniecība', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Kas jāievēro?
Jāapzinās sava vieta darbā un pienākumi
Nedrīkst kavēt
Uzklausīt un respektēt citu viedokli
Lietot profesionālismu
Vienmēr runā tikai viens
Izvairīties no konfliktiem
Esi sociāli aktīvs
Lietišķais stils

Jāprot
Veidot attiecības ar cilvēkiem:
Kolēģiem
Padotajiem
Darba devējiem
Klientiem
Klausīties
Nepārtraukt kamēr citi runā
Uzvesties pie galda

Saskarsme ar klientiem
Klienti vēlas, lai pret viņiem izturas
Ar cieņu
Ar izpratni
Pieklājīgi
Ar interesi
Ar iejūtību
Godīgi

Labvēlīga, pozitīva, attieksme pret klientu ir plaukstoša biznesa nozīmīga sastāvdaļa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants