Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 1.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 2.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 3.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 4.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 5.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 6.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 7.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 8.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 9.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 10.
  • Referāts 'SIA ”Maiznīca” stratēģiskais projekts', 11.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Maiznīca” dibināts 1995.gada 15.septembrī.Uzņēmuma galvenais darbības veids ir maizes ražošana, izplatīšana un pārdošana.
Uzņēmums atrodas 200 km no Rīgas.
Juridiskā adrese: SIA “Maiznīca”, Tālavas iela - 22, Alūksne, LV-4301 Maizes ceptuve nodarbojas ar maizes cepšanu, konditorejas ražošanu. Pašreizējais produktu klāsts ir liels: dažādas rudzu, kviešu, rudzu- kviešu un saldskābmaizes šķirnes. Kopumā vairāk nekā 30 dažādi maizes produkti tiek ražoti.
Uzņēmumā ražoto produktu sortiments tiek pastāvīgi mainīts, jo tiek nepārtraukti atjaunots un papildināts, katru gadu tiek ieviesti ražošanā apmēram 5 jauni produkti.
Maizes ražošanā izmaina gan tradicionālās un pārbaudītās receptes, gan arī uzņēmuma speciālistu izstrādātās receptes. Tas tiek darīts, lai saglabātu konkurētspēju tirgū. Ražošanā izmanto tikai Latvijā ražotās svarīgākās izejvielas.

Tirgus raksturojums

Pārtikas pārstrādes nozarei ir plašs apakšnozaru spektrs – zivju, gaļas un piena pārstrādes uzņēmumi, maizes ceptuves, vīnu, alkoholisko dzērienu, alus un bezalkoholisko dzērienu ražošanas uzņēmumi, cukurs un konditorejas izstrādājumu ražošanas uzņēmumi u.c.
Paplašināšanās iespējas maizes tirgū ir ierobežotas šādu iemeslu dēļ:
Tirgū parādās jauni un spēcīgi konkurenti, kuri sekmīgi attīstās un iekaro arvien lielāku tirgus daļu;
Paaugstinoties bezdarba līmenim, mainīsies maizes izvēles kritēriju prioritāte – ļaudis dos priekšroku cenām, jo īpaši laukos;
Kredītresursu iegūšanas grūtības ar pieņemamu procentu likmi.





Cenu stratēģija

Produktiem cenas tiek noteiktas tādā pašā līmenī vai pat zemāk nekā caurmērā cenas Latvijā. Tuvākā nākotnē cenas plāno mainīt, sakarā ar papildus izdevumiem, izmaksām .

Autora komentārsAtvērt
Atlants