Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 1.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 2.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 3.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 4.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 5.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 6.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 7.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 8.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 9.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 10.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 11.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 12.
  • Referāts 'Mārketinga plānošana', 13.
Darba fragmentsAizvērt

NOSACĪJUMI MAZAM UZŅĒMUMAM

1. Etiķete
Kad dzīvē saskaramies ar apkārtējiem cilvēkiem, mums jābūt patīkamiem un jāprot izturēties pret tiem ar cieņu. Tomēr mārketinga mērķis nav iegūt draugus, bet gan tirgus daļu. Nekādā gadījumā neiesaka nelikumīgas, amorālas un neētiskas metodes, taču ir svarīgi katrā situācijā meklēt jaunu klientu iegūšanas iespējas - ja to nedarīsit jūs, to izdarīs jūsu konkurenti.
2. Daudz informācijas
Iepriekšējo paaudžu laikā pasauli kontrolēja militāra vara. Pēc tam veidojās sabiedrība, ko pārvaldīja politika. Šodien pasauli kontrolē informācija. Ja jums tā ir, jums ir vara, savukārt, ja jums tās nav, jūs esat ļoti viegli ievainojams. Mārketingā informācija ir ļoti būtiska, jo tikai ar tās palīdzību jūs varēsit uzzināt, uz ko gatavojas jūsu konkurenti, kas notiek politikā, ko jūsu konkurētspējas uzlabošanai var piedāvāt tehnoloģijas sasniegumi, un, pats galvenais, ko pašlaik vēlas jūsu klienti.
Informācijai vienmēr jābūt svaigai, jo pretējā gadījumā tie lēmumi, kurus jūs pieņemsit, neatrisinās pašreizējās problēmas. Sabiedrībā, kurā nepārtraukti notiek pārmaiņas, nav viegli būt vienmēr nodrošinātam ar svaigāko informāciju, tāpēc paliek tikai viena iespēja - visu laiku pētīt visu, kas varētu kļūt par priekšrocību konkurencē. Iespējams, ka tas šķiet komplicēti un nesaprotami, tomēr tikai tādā veidā var uzvarēt kauju.
Ja mārketingā stratēģija tiek izstrādāta, balstoties uz nepietiekamu informāciju, var tikt zaudēta organizācijas dzīvība. Informācija palīdz jums pieņemt pareizus lēmumus.
3. Savdabība
Ir liels to kompāniju skaits, kurām nav nojausmas par savu klientu loku. Šeit tiek domāts par klientu grupu, ko sauc par mērķa tirgu. Dažādu iemeslu dēļ daudzas kompānijas neuzskata, ka tām vajadzētu virzīt savu darbību uz noteiktu klientu grupu. Stratēģija, kas vērsta uz visiem, iespējams, daudziem šķiet pietiekami laba. Pirms dažiem gadiem varbūt tā bija, taču ne šodien.

Autora komentārsAtvērt
Atlants