Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 6.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 7.
  • Referāts 'Komunikācijas organizācijā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija - informācijas divpusēja apmaiņa, kas nodrošina savstarpēju saprašanos.

Ja cilvēks nav panācis savstarpēju saprašanos ar to (tiem), kuram viņš cenšas nodot informāciju vai nodibināt kontaktus, tad var uzskatīt, ka komunikācija nav notikusi. Komunikācija notiek tikai tad, kad ideja, kas radusies cilvēka apziņā, nonāk cita cilvēka apziņā tādā veidā, ka tiek nodrošināta tās saprašana un izmantošana.

Atgriezeniskā saikne vai sakari ir signāls, kuru informācijas saņēmējs nosūta nosūtītājam kā informācijas saņemšanas fakta apstiprinājumu un kas raksturo tajā iekļautās informācijas saprašanu vai nesaprašanas pakāpi.

Lai pastāvētu komunikācija, jābūt vismaz diviem cilvēkiem, jābūt informācijai, jābūt informācijas nodošanas līdzekļiem.

Efektīva komunikācija nozīmē efektīvu informācijas formu un metožu izmantošanu, lai saņēmējam nosūtītā informācija būtu saprotama. Sarunājoties, cilvēkam rodas viedoklis par otru, atainojas darbaspējas, tiek parādīta izglītības, inteliģences un aplūkojamā temata izpratnes pakāpe. Laba komunikācijas māksla ir spēja runāt ar ikvienu tā, lai piesaistītu sarunu biedra uzmanību sev un savai idejai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants