Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Produkta dzīves cikla analīze', 1.
  • Konspekts 'Produkta dzīves cikla analīze', 2.
  • Konspekts 'Produkta dzīves cikla analīze', 3.
  • Konspekts 'Produkta dzīves cikla analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kellogg’s kompānija savā interneta mājas lapā ieviesa iespēju katram izveidot savu Special K tievēšanas plānu, kurā norādīts, ko ēst attiecīgās ēdienreizēs. Mājas lapā tika ievietoti ekspertu ieteikumi, kā ēst, sportot, kā arī to cilvēku, kas ar Special K palīdzību ir nometuši svaru, viedokļi. Tika uzlabots gan pārslu, gan graudaugu tāfelīšu iepakojums, ieviestas jaunas garšas (šokolādes, melleņu, vaniļas, kanēļa, jogurta u.c.). Special K zīmols tika papildināts ar jaunām precēm – vafelēm, krekeriem, dzērieniem. Tādā veidā Kellogg’s Special K vēl joprojām ir nopērkams tirgū. Par krituma stadiju saistībā ar Special K produktiem nevar spriest, jo šie produkti vēl joprojām tiek aktīvi pirkti, iespējams, ka ne tik aktīvi kā iepriekš, bet jūtams realizācijas apjoma samazinājums vēl nav piedzīvots, jo cilvēku vēlme ievērot veselīgu dzīvesveidu nemazinās. Kellogg’s kompānijas peļņa pēdējos gados gan no Special K zīmola, gan citiem ir tikai pieaugusi.5
Pašreizējos ekonomiskās krīzes apstākļos Kellogg's apzinājās, ka tā piedāvāto pārslu cena ir lielāka par konkurentu un veikalu privāto zīmolu cenām. Tā vietā, lai nolaistu cenu un to uzsvērtu komunikācijā, zīmols radoši parādīja, ka vienas brokastis var izmaksāt tikai 10 pensus.6 Tādā veidā Kellogg’s kompānija veicināja produktu realizācijas apjoma pieaugumu nesamazinot cenas. Pēdējā gada laikā, neskatoties uz globālo ekonomikas krīzi, Kellogg’s peļņa ir pieaugusi, tātad uzņēmums ir izvēlējies pareizu stratēģiju, kā pārdot savus produktus nesamazinot to cenu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants