Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Rokdarbu metodika "Rudens"', 1.
  • Konspekts 'Rokdarbu metodika "Rudens"', 2.
  • Konspekts 'Rokdarbu metodika "Rudens"', 3.
  • Konspekts 'Rokdarbu metodika "Rudens"', 4.
  • Konspekts 'Rokdarbu metodika "Rudens"', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vecumposms: Jaunākais vecums
Ar bērniem var iet dabā pirmsskolas iestādes teritorijā.
Motivācija: Audzinātāja rosina bērnus vērot koku pārmaiņas. Cik brīnišķīgs rudens! Kas noticis ar koku lapām? Tās vasarā bija zaļas!
Dodoties atpakaļ grupiņā, A.aicina krāšņo rudeni paņemt līdzi. Kā? Salasīsim krāsainās koku lapas! Ieejot grupiņā, lapas novieto uz skapīšiem. Audzinātāja vērš bērna uzmanību, ka tagad arī pie mums – grupiņā - ir ienācis rudens.
Pēcpusdienā: A.rosina vēlreiz pavērot pa logu kokus: vai lapas vēl ir uz kokiem vai visas nokritušas zemē. Izgatavojam arī mēs kokus rudenī no salasītajām lapām!
Lapas bērni var bērt:
Uz stieples (stingras, stabilas) – A.tur stiepli, bērni ver pēc brīvas izvēles;
“apaļais”galds – katram bērnam priekšā podiņš, kurā iestiprināts koka irbulītis.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants