Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 1.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 2.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 3.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 4.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība ar mūzikas dominanti', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ievaddaļa:
Sasveicināmies ( Bērni stāv aplītī, skolotāja vidū. Skolotāja pa apli ar katru izplaukšķina ritmu.)
La-bu dien, La-bu dien,
Sa-ku, sa-ku ka-tru dien.

Skat, kāds ciemiņš pie mums atnācis! Sasveicināsimies ar sunīti! Kurš vēlas ar sunīti sasveicināties? (Ļauj sveicināties vairākiem bērniem. Bērni sveicinās ar sunīti izplaukšķinot to pašu sasveicināšanās dziesmiņu.)

Galvenā daļa:
Sakiet, kur dzīvo sunīts? (mājās pie cilvēkiem)
Kā sauc tādus dzīvniekus, kuri dzīvo mājās pie cilvēka? (mājdzīvnieki)
Paklausīsimies skaņdarbu. Pāc skaņdarba noklausīšanās es jums pajautāšu, kādus mājdzīvniekus jūs saklausijāt. ( Skolotāja atskaņo skaņdarbu.)Kādus mājdzīvniekus jūs saklausijāt? (aita, suns, zirgs, pīle, govs, gailis )
Arī sunītis mums ir atnesis savu draugu attēlus. Mēs ar sunīti tos jums rādīsim, bet jūs mums nodziedāsiet, kā katrs no viņiem dzied. (Skolotāja rāda mājdzīvnieku attēlus- bērni dziedot atdarina viņu balsis: mū- mū; ņau- ņau; ruk-ruk-ruk utml.)

Autora komentārsAtvērt
Atlants