Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 1.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 2.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 3.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 4.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 5.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 6.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 7.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 8.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 9.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 10.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 11.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 12.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 13.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 14.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 15.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 16.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 17.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 18.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 19.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 20.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 21.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 22.
  • Referāts 'Emīla Gustava šokolāde', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un vērtējums
Ja es būtu šī uzņēmuma vadītāja, es ieteiktu pilnveidot tehnoloģijas un vairot kvalitāti, kā arī norobežot, konkrēti noteikt, kam produkcija tiek ražota un vairāk orientēties uz ES patērētājiem. Taču, spriežot pēc pašreizējās uzņēmuma gaitas un vadītāju rīcības, nākas secināt, ka visdrīzāk SIA „Emīla Gustava šokolāde” nepaplašinās veikalu tīklu un neveidos šokolādes kafejnīcas lielāko Latvijas pilsētu tirdzniecības centros.
Ir grūti izprast uzņēmumu SIA „Emīla Gustava šokolāde”, jo dati par to ir visai pretrunīgi un skopi, taču ir liels prieks par Bērziņu ģimenes uzdrošināšanos ienākt tirgū ar jaunu, skaistu produktu, turklāt gandrīz neko nezinot par to.
Ar augstu kvalitāti ir iespējams atrast vietu gan ES , gan arī Pasaules tirgū, uz to var palīdzēt gan starptautiskas izstādes, gan konkursi. Tam ir nepieciešami līdzekļi, bet, mērķtiecīgi uz to ejot, ir iespējams to sasniegt.
Noteikti ir jāveido reklāmas pasākumi, nevar paļauties uz intuīciju vai domām, ka „mūs jau tāpat pazīst”, ja arī tā tiešām ir, tad vienalga par sevi vajag neuzbāzīgi atgādināt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants