Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Pieprasījums kāzu organizēšanas pakalpojumiem Latvijā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis un uzdevumi
Mērķis - noteikt kādi ir ietekmējošie lielumi, kuri iedarbojas uz kāzu organizēšanas pakalpojumu pieprasījumu Latvijā.

Izejot no mērķa par uzdevumu tiek izvirzīti:
Noteikt plānoto un reālo pieprasījuma kāzām pēc to budžetiem.
Noteikt kādi ir galvenie kāzu organizēšanas pakalpojumiem pieprasījumu ietekmējošie faktori.
Noskaidrot kādas ir kāzu pakalpojumu patērētāja preferences.
Noteikt vidējās izmaksas pieciem galvenajiem kāzu pakalpojumiem. Salīdzināt ar piecām SIA ”Kāzu Aģentūra” rīkoto kāzu tāmēm un iegūt patērētāja finansiālo ieguvumu.

Pieprasījuma apjoma izmaiņu noteicošie faktori no teorētiskā viedokļa
Dažkārt pieprasījums pēc kādas preces izmainās pie visām pārdošanas cenām uzreiz, tātad pastāv arī citi faktori, kas ietekmē pieprasījumu. Kad šie faktori mainās pieprasījums vai nu palielinās, vai nu samazinās. Biežākie pieprasījumu ietekmējošie faktori:
Cenas efekts
Galējā derīguma mazināšanas efekts
Ienākuma efekts
Aizvietojuma efekts
Patērētāja ienākumi
Citu preču cenas
Subjektīvais preces novērtējums
Pircēju skaits
Cenu un ienākumu prognozes
Jaunas preces un preču kvalitāte
Preču pārdošana uz kredīta
Klimatiskie apstākļi
Politiskie un sociālie „sprādzieni”

Autora komentārsAtvērt
Atlants