Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijā izmantoto līdzekļu novērtējums', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijā izmantoto līdzekļu novērtējums', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijā izmantoto līdzekļu novērtējums', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijā izmantoto līdzekļu novērtējums', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijā izmantoto līdzekļu novērtējums', 5.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Prece. Preces mērķa tirgus un pārdošanas vieta    3
2.  Mārketinga komunikācijas izmantoto līdzekļu efektivitātes novērtējums    3
2.1.  Reklāma    4
2.2.  Tiešais mārketings    5
2.3.  Pārdošanas veicināšana    5
2.4.  Sabiedriskās attiecības    5
Darba fragmentsAizvērt

Šī darba mērķis ir izvēlēties konkrētu preci vai pakalpojumu. Aprakstīt izvēlēto preci vai pakalpojumu, noteikt mērķa tirgus un pārdošanas vietu. Novērtēt pēc 10 punktu sistēmas katru mārketinga komunikācijas līdzekļa efektivitāti. Pamatot katru novērtējumu. Katru neizmantoto mārketinga komunikācijas līdzekli jāpamato neizmantošanas iemesls.
Tiks veikts konkrētas preces pētījums - prece un pielietotie mārketinga komunikācijas līdzekļi, līdzekļu efektivitāte.

1.PRECE. PRECES MĒRĶA TIRGUS UN PĀRDOŠANAS VIETA

Izvēlējos A/s „Cēsu Alus” produktu „Dinamyt” enerģijas dzērienu. „Dinamyt” enerģijas dzēriens ir nopērkams 0,33 l skārdenes bundžās nu 0,5 l tilpuma plastmasas pudelēs. Ir divu veidu „Dinamyt” enerģiju dzērienu: parastais, jeb oriģinālais dzeltenajā iepakojumā un sarkanais „Dynamit RED”, kas sekojis kā jaunums no „Dynamit” enerģijas dzērienu sērijas. „Dinamyt” enerģijas dzēriens ir nopērkams visā Latvijā, visu veidu pārtikas veikalos, lielveikalos, benzīntankos, kā arī kafejnīcās un restorānos. Šī produkta mērķa tirgus ir patērētāju tirgus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants