Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

mārketinga informācijas veidi
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas kalpo, sašķiro, analizē, novērtē un izplata nepieciešamu, laicīgu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas pieņem ar mārketingu saistītus lēmumus. Mārketinga informācijas veidi ir: Iekšējā informācija- informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem u.c. radītājiem. Iekšējās informācijas pamatu veido ar pasūtījumiem, transportēšanu, rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopa. Intelektuālā informācija ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepārtraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējās vides raksturlielumiem. Tā var būt informācija no, piemēram, valstisko institūciju publikācijām, no periodiskajiem izdevumiem un grāmatām; biznesa informācija, komercdati, asociācijas, starptautiska informācija. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants