Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 1.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 2.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 3.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 4.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 5.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 6.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 7.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 8.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 9.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 10.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 11.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 12.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 13.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 14.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 15.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 16.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 17.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 18.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 19.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 20.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 21.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 22.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 23.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 24.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 25.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 26.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 27.
  • Referāts 'Nevienādību, kas satur parametru, atrisināšana', 28.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Mērķi   
  Uzdevumi   
  Hipotēze   
1.  Teorētiskais materiāls   
1.1.  Lineāra nevienādība ar parametru   
1.1.1.  Risināšanas gaita   
1.2.  Kvadrātnevienādības ar parametru   
1.2.1.  Risināšanas gaita   
1.2.2.  Piemēri   
2.  Olimpiāžu uzdevumi ar parametru   
3.  Mācību literatūras analīze   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Darba fragmentsAizvērt

Parametrs ir jāuzlūko kā zināms lielums, bet jāapskata gadījumi, kad tam ir dažādas vērtības. Ar to var rīkoties kā ar zināmu lielumu, bet nevar izlaist nekādus izņēmumus – dalīšana ar 0, no negatīviem skaitļiem nevar vilkt kvadrātsakni utt. - tāpēc pie dažādām parametra vērtībām ir dažādas atbildes. Tas ir galvenais iemesls, kurš sarežģī šos uzdevumus, bet tie ir labs līdzeklis, kuri palīdz novērst formālismu skolēnu zināšanās un iemaņās, jo visvienkāršākais uzdevums, kas satur parametru, tā risinātājam liek atrisināt nevis vienu uzdevumu, bet gan uzdevumu grupu, tāpēc jāliek lietā visas zināšanas un loģiskā domāšana.
Savā darbā es mēģināšu izstrādāt metodes, pie kurām pieturoties varētu bez liekas piepūles atrisināt šāda veida nevienādības. Risinot uzdevumus ar parametru, skolēnam nepieciešams veidot savus nevienādības risināšanas ceļus, bet manis sastādītās metodes varētu palīdzēt risināšanas gaitā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants