Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga komunikāciju plāns AS "Dzintars” kosmētikas sērijai "NA”', 13.
Darba fragmentsAizvērt

A/S “Dzintars” raksturo:
A/S “Dzintars”
piedāvātais sortiments - apmēram 360 dažādu nosaukumu parfimērijas, higiēnas un kosmētikas produktu
Produkcijas eksports – apmēram 67% no saražotā,
produkcijas realizācija Latvijā – apmēram 23%.

Kosmētikas sērijas “NA” sortiments
Šampūni un balzāmi normāliem un taukainiem matiem
Šampūni un balzāmi sausiem un bojātiem matiem
Balzāms ķermenim normālai, kā arī sausai un jūtīgai ādai
Balzāms dekoratīvās kosmētikas noņemšanai jebkura tipa ādai
Pieniņš sejai jebkura tipa ādai
Gēls dušai jebkura tipa ādai.
Mērķa tirgus
Sievietes vecumā no 15 gadiem un vecākas. Tās dzīvo Latvijas lauku rajonos un pilsētās, ar dažādu izglītības līmeni, dažādu nodarbošanos, ar vidējiem un zemiem ienākumiem, kurām iegūstot informāciju par “NA” produktiem vai izmēģinot tos, rodas motivācija tos iegādāties. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants