Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Eseja par spriedumiem', 1.
  • Konspekts 'Eseja par spriedumiem', 2.
  • Konspekts 'Eseja par spriedumiem', 3.
  • Konspekts 'Eseja par spriedumiem', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. Sākot nodarboties ar kikboksu, apmācība notiek pakāpeniski. Tas ir patiess spriedums, jo sākumā treneris māca, kā cīnoties pareizi pārvietoties, krist uz muguras u tml. Un tāds spriedums, kā “Iesācēju līmenī apgūst tiešas sitienu tehnikas” ir aplams. Tāpēc ka sitienus sākumā māca pavisam vienkāršā veidā, metot pret sienu bumbiņu no dažādiem ķermeņa stāvokļiem un veicot sitienus pa speciāliem maisiem.
2. Refleksīva un nerefleksīva attiecība. „Es nodarbojos ar kikboksu”. Tā ir refleksīva attiecība, jo, kā es jau minēju, es varu veikt sitienus pa speciāliem maisiem ( nav vajadzīgs 2. cilvēks ). „Es piedalos kikboksa turnīrā ” būs nerefleksīva attiecība, jo tur es jau nevaru spēlēt pats ar sevi, ir vajadzīgs partneris-pretinieks. Simetriskas attiecības piemērs var būt „Turnīra dalībnieks maina stūri”. Tad, protams, viņa pretinieks arī aizies uz pretējo stūri. „Es vinnēju” ir asimetriska attiecība, jo tad es zinu, ka pretinieks zaudēja. Nesimetriskas attiecības piemērs var būt „ Man patika, kā pretinieks uzvedas turnīra laikā ”. Nesimetriska attiecība tāpēc, ka es nezinu vai pretinieks doma to pašu par mani, nezinu patika viņam vai ne.
3. Vienkāršo atributīvo spriedumu iedalījums

Autora komentārsAtvērt
Atlants