Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Zīmoli Latvijas tūrismā', 1.
  • Eseja 'Zīmoli Latvijas tūrismā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās neviens vairs nevar iedomāties dzīvi bez lidmašīnām un aviopārvadājumiem. Aviokompāniju zīmoli ļoti lielā mērā ietekmē pasažieru izvēli lidojot. Lidojums jau sen vairs neskaitās pats bīstamākais transporta veids, tomēr atsevišķās lidmašīnu avārijas ar cilvēku upuriem iedveš bijību un baiļu sajūtu pārvietojoties gaisā.

Aviokompānija “AirBaltic” ir veiksmīgs zīmols, jo katru gadu pārvadāto pasažieru skaits aug; piemēram šā gada novembrī uzņēmuma pārvadāto pasažieru skaits bijis par 59 % lielāks nekā pērn. Aviosabiedrība veic tiešos lidojumus no Rīgas un Viļņas uz vairāk kā 20 Eiropas pilsētām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants