Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 1.
  • Konspekts 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 2.
  • Konspekts 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 3.
  • Konspekts 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 4.
  • Konspekts 'Informācijas tehnoloģiju standarti - kvalitātes politika', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Katra uzņēmuma misija un vīzija formulē kvalitātes politiku. Lai gan katram, pat salīdzinoši nelielam uzņēmumam, stratēģiskais attīstības plāns ir nepieciešams, Latvijā ar šādu plānu izstrādi pārsvarā nodarbojas tikai lielie uzņēmumi.
Uzņēmuma kvalitātes politikai, „stratēģijai” ir daudz un dažādu definējumu un skaidrojumu, kas skar gandrīz visus uzņēmuma darbības līmeņus un sfēras. Taču pats galvenais stratēģija ir loģisku, sabalansētu, mērķtiecīgu lēmumu sistēma. Tā atspoguļo katra uzņēmuma vai organizācijas ilgtermiņa mērķi, kurā ir atspoguļots darbības virziens, resursu izmantošana, konkurētspējas noteikšana. Pats galvenais, stratēģija lēmumu pieņemšanas procesos notiek visos organizācijas hierarhijas līmeņos. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants