Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 7.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 8.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 9.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 10.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 11.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 12.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 13.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Lēmumu pieņemšanas process
Fiziskas personas lēmumu pieņemšana:
1. problēmas apzināšanās
2. Informāciajs meklēšana
3. Alternatīvu izvērtēšana
4. Pirkuma izdarīšana
5. izvērtēšana pēc pirkuma

Ietekmējošie psiholoģiskie faktori:
Uztvere - Katrs cilvēks vienādos apstākļos vienas un tās pašas lietas uztver un interpretē atšķirīgi, piemēram, caur redzi, garšu, dzirdi, ožu un tausti.
Motīvi - Iekšējs rosinošs spēks, kas personas aktivitātes vērš uz to, lai apmierinātu vajadzības un sasniegtu mērķus (Maslova vajadzību hierarhija – fizioloģiskās vajadzības, drošība, sociālās vajadzības, sociālā atzinība, pašīstenošanās).
Mācīšanās, izziņa - Izdarot pirkumu, pircēji apstrādā informāciju. Indivīdu spējas šajā ziņā atšķiras. Daudz informētāks un vairāk pieredzējis pircējs izdara savādāku izvēli, nekā tāds, kam trūkst informācijas vai pieredzes attiecībā uz produktu (mārketinga instrumenti – degustācijas, bezmaksas paraugi un tml.)

Autora komentārsAtvērt
Atlants