Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Recenzija par Sociālo zinātņu maģistrantes Leldes Krasnās rakstu "Supermārketu k', 1.
  • Eseja 'Recenzija par Sociālo zinātņu maģistrantes Leldes Krasnās rakstu "Supermārketu k', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Supermārkets vairs nav vieta, kur iepirkt pārtiku. Modernajā izpratnē supermārkets ir pārvērties par zināma veida kultūras un atpūtas kompleksu, darbību un iespēju centru, uz kuru ikviens var atbraukt un iespēju robežās apmierināt savas vajadzības un vēlmes. Tātad mūsdienās supermārkets ir atpūtas komplekss ģimenei, nevis vieta, kur izdarīt tikai pirkumus.
Kopumā var secināt, ka nav nevienas neērtības, kas traucētu cilvēkam izdarīt savu izvēli “par labu” supermārketam. Jautājums, ko rakstā uzsvērusi arī raksta autore, vai cilvēks apzinās supermārketu patieso vēstījumu – “pirkt vairāk”, “nākt biežāk” utt., kā arī - vai šo nostādīt kā vienu no dzīves vērtībām, vai definēt kā vienu no dzīves baudām.
Kopumā, iepazīstoties ar autores rakstu, nākas secināt, ka vienas vienīgas atbildes un secinājuma nav, katrs cilvēks tās definē sev pats, “taču viennozīmīgi nevar apgalvot, ka ērtības nav vērtība.”

Autora komentārsAtvērt
Atlants