Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 1.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 2.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 3.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 4.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 5.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 6.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 7.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 8.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 9.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 10.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 11.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 12.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 13.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 14.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 15.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 16.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 17.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 18.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 19.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 20.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 21.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 22.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 23.
  • Referāts 'Matemātiskās spēles vidusskolas klasēm', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Matemātika un spēle    6
2.  Jauniešu vecumposma raksturojums    7
3.  Matemātiskās spēles    8
3.1.  Domino „Logaritmi”    8
3.2.  Konstrukcijas uzdevums    10
3.3.  Matemātiskais cirks „Vienādojumi”    11
3.4.  Kārtis „Trigonometrisko funkciju vērtības”    14
3.5.  Kārtis „Veiklība”    16
4.  Interesanti fakti par matemātiku    17
5.  Uzdevumi brīvajam laikam    18
6.  Aptauja par spēlēm vidusskolēniem    19
  Secinājumi    22
  Izmantotie informācijas avoti    23
Darba fragmentsAizvērt

Autore šo tēmu izvēlējās, jo viņai matemātika ir tas mācību priekšmets, kurš īpašas problēmas nesagādā, lai padarītu matemātikas stundas interesantākas un saistošākas. Vēl joprojām matemātika sagadā grūtības daudziem jauniešiem, bet, radot savādāku veidu, kā pasniegt mācību stundu, iespējams mobilizēt skolēnu darbam un nostiprināt viņa zināšanas.
Darba mērķis: Izmantojot matemātiskās spēles, rosināt skolēnu interesi par matemātiku.
Darba uzdevumi:
1)atlasīt teorētisko literatūru par spēlēm un jauniešu vecumposmu;
2)veikt atlasītās literatūras analīzi un apkopošanu;
3)izveidot aptauju respondentu aptaujāšanai;
4)veikt respondentu aptaujāšanu;
5)apkopot iegūtos rezultātus;
6)izveidot matemātisko spēļu teorētisko bāzi;
7)izveidot matemātiskās spēles;
8)izdarīt secinājumus.
Hipotēze: Matemātiskās spēles veicina vidusskolēnu aktivitāti stundās un palīdz apgūt mācību vielu.
Darbā izmantotās metodes:
1.Teorētiskā: literatūras analīze,
2.Empīriskā: matemātisko spēļu izveidošana;
aptaujāšana;
iegūto rezultātu matemātiska apstrāde.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants