Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Produkta ieviešanas analīze', 1.
  • Eseja 'Produkta ieviešanas analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1.Definēt:
Kas ir pamatprodukts – alus
Taustāmie parametri – iepakojums – pudele, skārdene un etiķete, Carlsberg zīmols
Kādas vajadzības apmierina –
Pēc Abrahama Maslova vajadzību hierarhijas
1.Fizioloģiskās vajadzības – remdēt slāpes, ne vien pamata (izdzīvošanas) līmenī, bet kādā augstākā (komortablākā) līmenī. Tādējādi svarīga nevien ir pati slāpju remdēšana, bet arī patīkamas garšas izvēle.
2.Vajadzība pēc drošības – šis produkts neapmierina.
3.Vajadzība pēc piederības un mīlestības – patērējot noteiktas preces, cilvēki bieži sadalās grupās, tādējādi patērējot noteiktu preci – alu, tiek pausta piederība pie grupas, kas patērē alu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants