Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 1.
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 2.
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 3.
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 4.
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 5.
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 6.
  • Referāts 'Klausīšanās kā verbālas komunikācijas sastāvdaļa', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Klausīšanās ir viena no sarunas daļām. Arī tad, ja tā ir lekcija, neinteresants priekšlasījums vai grāmatas prezentācija, klausīšanās ir sarunas daļa. Klausīties ir svarīgi ne vien, lai uztveru informāciju un uzzinātu ko jaunu, bet arī lai uzturētu labas attiecības.
Parasti saskarsmē pielieto divu veidu līdzekļus – neverbālos un verbālos. Pie neverbālās saskarsmes pieder žesti, mīmika, ķermeņa poza, balss intonācija, vizuālais kontakts un saskarsmes distance. Ir pierādīts, ka lielāko informācijas daļu (60 līdz 80%) mēs sarunas biedram nododam tieši neverbāli. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants