Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 1.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 2.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 3.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 4.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 5.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 6.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 7.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība finanšu sfērā', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Patērētāju tiesību aizsardzības problēmas finanšu sfērā    4
  Izmantotās literatūras saraksts    8
Darba fragmentsAizvērt

Viens no pamatpienākumiem, ko ražotājam, pārdevējam un pakalpojuma sniedzējam uzliek Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums, ir informācijas sniegšanas pienākums.
Ražotājam, pārdevējam un pakalpojuma sniedzējam ir jāiepazīstina pircējs vai patērētājs ar pilnīgu un patiesu informāciju par piedāvātās preces vai pakalpojuma kvalitāti un drošumu, garantiju, lietošanas noteikumiem, ražotāju, cenu.
Tas norāda ka patērētājam ir tiesības izzināt par iegādājamo preci vai pakalpojumu maksimāli iespējamo informāciju, lai izvairītos no pārpratumiem un nekvalitatīviem produktiem. Savukārt, ja pārdevējs ir pārkāpis, kādu no minētā likuma punktiem, pircējam ir patērētāja aizsardzības tiesības sūdzēties par konkrēto preču vai paklapojumu sniedzēju.
Ka liecina, publikācijas presē, arī finanšu sfērā notiek gadījumi, kad klienti ir neapmierināti ar finanšu iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem.
Tādējādi, referāta mērķis ir izvērtēt patērētāju tiesību aizsardzības problēmas finanšu sfēras uzņēmumos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants