Vērtējums:
Publicēts: 27.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 21.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 22.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns uzņēmumam "Munzan"', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Biznesa idejas apraksts    4
3.  Uzņēmuma produkta apraksts    5
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    7
5.  Nozares un tirgus analīze    9
5.1.  Nozares analīze    9
5.2.  Tirgus analīze    10
6.  Tirgus stratēģija un mārketinga plāns    14
7.  Ieviešanas un attīstības plāns    15
8.  Finanšu analīze un plāns    17
9.  Risku analīze    20
10.  SVID analīze    21
11.  Izmantoto avotu saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

2. Biznesa idejas apraksts
Uzņēmums nodarbosies ar tamborētu apģērbu un aksesuāru ražošanu, kā arī ar tirdzniecību. Visa produkcija tiks ražota no zemākas kvalitātes izejmateriāliem, kuri ir lētāki, līdz ar to uzņēmuma produkts konkurēs ar cenu. Neskatoties uz to, ka kvalitāte un cena būs zemāka, katram būs iespējams iegādāties unikālu produktu, kas neatkārtosies un pēc gada ilgas veikala darbības katram klientam būs iespēja pasūtīt preci sev vēlamā izskatā. Biznesa ideja nesliecas tikai uz produkta pārdošanu, bet arī uz projektu veidošanu un cilvēku piesaisti rokdarbiem.
Produkts būs tamborēti un adīti apģērbi un aksesuāri, veikalā būs arī pieejama papildus produkcija, piemēram, dāvanas, interjera priekšmeti, rotājumi, suvenīri u.t.t.
Mūsdienās ar vien aktuālāka ir tendence saglabāt senas vērtības un tradīcijas, viena no šādām vērtībām ir tamborēti izstrādājumi. Tā kā šī tendence ir jauna, tamborētus vai adītus izstrādājumus šobrīd ir iespējams iegādāties tikai par augstām cenām un pavisam maz veikalos. Šī biznesa ideja koncentrējas vairāk uz cilvēku vienošanu un pievēršanu rokdarbiem patīkamā gaisotnē.
Klienti kā priekšrocību uztvers unikalitāti un zemo cenu, jo katrs izstrādājums tiks darināts ar rokām un vienādi izstrādājumi netiks radīti masveidā. Lielākais klienta ieguvums būs cena, kas būs zemāka, kā konkurējošiem uzņēmumiem.
Viena no šī uzņēmuma labajām īpašībām būs atbalsts pensionāriem, jo kā pirmie darbinieki pie ražošanas tiks izvēlēti tieši vecāka gadagājuma cilvēki.
Pēc pāris veikala darbības gadiem, tas varētu kļūt par uzņēmumu, kas “pārdod sajūtas” (līdzīgi kā “Stenders”) par salīdzinoši zemām cenām, izplatoties tuvākajos novados un reģionos un nodarbinot vairākus darbiniekus.
Ienākumi tiks gūti no preču pārdošanas, pirmajā gadā veikalā un vēlāk arī no pasūtījumiem internetā vai uz vietas veikalā. Uzņēmums izmantos uz izmaksām balstītas cenas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants