Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīša', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīšanai tirgū.
Pastāv vairāki mārketinga mērķi:
Patēriņa palielināšana – mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto preču pārdošanu un sekmē patēriņa palielināšanos;
Patērētāja vajadzību apmierināšana – mārketings ietekmē ne tikai patēriņa apjomu, bet arī vajadzību apmierināšanu;
Produktu izvēles dažādības nodrošināšana – lai apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ir jānodrošina arī iespējas produktus izvēlēties;
Dzīves līmeņa paaugstināšana.1
Svarīgi ir arī atcerēties, ka jebkura produkta virzīšanas pamatā ir komunikācija jeb, citiem vārdiem, saziņas process.…

Atlants