Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 12.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 13.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 14.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 15.
  • Prezentācija 'Degvielas tirgus Latvijā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas degvielas tirgus – oligopola tirgus modelis

Prece –
gan benzīns, gan dīzeļdegviela ir uzskatāmi par homogēnām jeb viendabīgām precēm, kurām pastāv augsta savstarpējā aizvietojamība.



2005. gadā kopumā Latvijā realizētas patēriņam 1123,02 tūkst. tonnas naftas produktu (degvielas);


Kopējā patēriņa palielinājumu, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu veido, reaktīvā degviela (petroleja), kas tiek piegādāta lidmašīnām, kā arī dīzeļdegvielas patēriņa pieaugums par 87,09 tūkst. tonnām;


2005.gadā, salīdzinot ar 2004.gadu, par 39,66 tūkst. tonnām jeb par 6 % palielinājies mazumtirdzniecībā realizēto naftas produktu (degvielas) apjoms, marķētās degvielas realizācija pieaugusi par 15,02 tūkst. tonnām jeb 35 %, naftas produktu (degvielas) realizācija lietotājiem (ieskaitot izlietojumu savam patēriņam) pieaugusi par 34,89 tūkst. tonnām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants