Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2011.g.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Izklaides biznesa izpēte Latvijā    6
2.  Uzņēmuma „ NABA KLAB” darbības izpēte un analīze    10
2.1.  Uzņēmuma „ NABAKLAB” statistikas datu izpēte un analīze    10
2.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķina (pēc apgrozījuma izmaksu metodes)analīze    17
3.  Attīstības iespēju izpēte un iespējamo risinājumu piedāvājums    18
3.1.  Uzņēmuma „ Nabaklab” darbības virzienu produktivitāte laika periodā no 2009.-2011.g.    18
3.2.  Aptaujas analīze    20
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi.
1. Veicot ienākumu izdevumu metodi tika secināts, ka uzņēmums „NABAKLAB” strādā ar zaudējumiem.
2. Ir iekrājies parāds piegādātājiem.
3. Visvairāk no 2009.-2011. gadam ir apmeklēti koncerti.
4. Reālie ienākuma avoti, neskaitot investorus un kreditorus, uz šo brīdi ir kluba bārs un bufete.
5. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka respondenti nebija informēti par to, ka klubā „NABAKLAB” ir pieejamas izstādes un tiešraides.
6. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka liela daļa respondentu labprāt apmeklētu klubā notiekošās izstādes un izrādes.
7. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka daļa respondentu labprāt apmeklētu klubā notiekošos lasījumus un lektorijus, ja būtu informēti par lasījumu/lektoriju tēmām un personībām, kas vada šos lasījumus/lektorijus.
8. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka lielākā daļa respondentu nebūtu ieinteresēti apmeklēt tiešraides vai mūzikas/skaņu ierakstus.
9. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka respondentiem šķiet interesanta bodīte un viņi to labprāt apmeklētu, kā arī labprāt tiktu apmeklēts bārs un bufete.
10. Pēc aptaujas datiem tika secināts, ka visapmeklētākie pasākumi klubā „NABAKLAB” , pēc respondentu domām, būtu koncerti.

Priekšlikumi.
1. Lai uzņēmums „NABAKLAB” nestrādātu ar zaudējumiem ir jāveic pasākumi, kas uzlabotu uzņēmuma konkurētspēju un palielinātu peļņu. Papildus pasākumu veikšanai ir jāatrod investori, kas labprāt līdzfinansētu klubu un tā idejas.

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Nabaklab" attīstības iespēju palielināšanas izpēte”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/234742

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.