Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pasākumu komplekss produkta virzīšanai tirgū', 1.
  • Konspekts 'Pasākumu komplekss produkta virzīšanai tirgū', 2.
  • Konspekts 'Pasākumu komplekss produkta virzīšanai tirgū', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Jaunu produktu ieviešana tirgū ir vienlaicīgi gan iespēja uzņēmumam pievērst sev esošo un potenciālo pircēju uzmanību un iegūt lielāku tirgus daļu, gan arī risks piedāvāt patērētājiem to, kas viņiem nav vajadzīgs.
Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, vienmēr ir nepieciešama jaunākā informācija par patērētāju vajadzībām un to izmaiņām, konkurentu aktivitātēm, situāciju par preces vai realizāciju.
Īpaši nozīmīgi uzņēmumam mārketinga pētījumi kļūst tad, ja preču vai pakalpojumu piedāvājumā galvenais uzsvars netiek likts uz cenu, bet produkts tiek virzīts tirgū, izmantojot reklāmu un tirdzniecības veicināšanas pasākumus.
Lai pārsteidzīgi netērētu līdzekļus, ieviešot tirgū jaunus produktus, vispirms vajadzētu uzzināt patērētāju vēlmes un vajadzības, tirgus situāciju un konkurentu aktivitātes.
Uzņēmumam jāveic pētījumi, lai noskaidrotu, vai pašlaik tirgum ir nepieciešams jauns produkts, cik ļoti pircējiem ir vajadzīgs jaunais produkts, vai ir īstais laiks un vieta preces vai pakalpojuma realizācijai.
Pētījumu sagatavošana, izstrāde un apkopošana, uzsākot jaunu produktu ražošanu vai ieviešot jaunus pakalpojumus, ir nepieciešama katrā uzņēmumā. Šis process ir jāveic, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, jo tas būtībā ir vienīgais veids, kā noteikt patērētāju vēlmes un vajadzības vai arī konkurentu aktivitātes tirgū.…

Atlants