Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 1.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 2.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 3.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 4.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 5.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 6.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 7.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 8.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 9.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 10.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 11.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 12.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 13.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 14.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 15.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 16.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 17.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 18.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 19.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 20.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 21.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 22.
  • Paraugs 'Prognozēšanas, transporta maršrutu plānošanas un komivojažiera uzdevumu risināša', 23.
Darba fragmentsAizvērt

1.3.3. Secinājumi
Laboratorijas darba uzdevuma izpildes gaitā tika iegūts īsākais slēgtais maršrūts starp dotājām pilsētām. Kā arī tika iegūta maršrūta garuma vērtība, kas secina, ka šo moduli var pielietot reālājā dzīvē. Parasti loki, kuri veido ciklus var būt ceļi, dzelzceļi, ielas, cauruļvadi vai vadi.
Viena no pielietošanas iespējam ir rūpnīcas produkta transportēšanas regulēšana līdz citām pilsētām, lai transports, atgrieztos beigās rūpnīcas pilsētā, tā lai ceļš būtu visīsākais. Tāds variants derēs mazām rūpnīcām, kuru transporta skaits ietver vienu kravas pārvadāšanas automašīnu.
Otrs pielietošanas variants ir cilvēku ekskursijas ceļojuma piemērs, kad ekskursijas mērķos ir jāapmeklē katru no pilsētām visīsākā maršrūta ietvaros, lai netērētu lieki dārgo benzīnu.
Protams, tādu pieieju varētu izmantot arī pasažieru pārvadāšanai sabiedriskā transportā. Savukārt, pārvadājot pasažierus ar lidmašīnu īsākā cikla meklēšana būtu efektīva, ja līdmašīnai pirms atgriezties sākumlidostā jāaplido vairāku pilsētu lidostas. Tad, uzņēmumam būtu finansiāli izdevīgi atrast īsāko slēgto maršrūtu starp citām lidostam. Tomēr, nepieciešams iekļaut arī zemeslodes kustības koeficientu, jo lidmašīnai jānoviržas no taisna ceļa, veidojot loku, lai nokļūtu beigu galapunktā. Kā arī, pieņemot vērā, ka lidmašīnai ir jānoviržās, lai nesaskrietu ar citu lidmašīnu.
Tāpat īsākā slēgtā maršruta meklēšanas pieeja var tikt izmantota arī koncertu turnejas gadījumā, kad nepieciešams apceļot katru no pilsētām izmantojot īsāko kopēju ceļu.
Var atrast pielietojumu īsākā slēgtā maršrūta meklēšanai arī IT jomā, kad būvējot režģveida (pēc savienojuma veida, bet ne vadu garumu veidā un datoru atrašanas attālumam) datortīklu nepieciešams atrast īsāko ciklu signāla, informācijas pārvietošanai no vienas vietas uz citu.
Tāpat, apskatot ROUTESEQ moduļa iespējas, var redzēt, ka par sākuma punktu īsākā slēgtā maršrūta meklēšanai var izvēlēties jebkuru citu vietu, tai nav obligāti jābūt kādai pieturu mezglu pilsētai. Piemēram, kad tā pati rūpnīca atrodas kautkur ārpus pilsētu robežām, vai koncerta turnējas un ekskursijas gadījumā, sākumapunkts atrodas ārpus valsts ietvaros, piemēram, Lietuvā.
Kopumā, varu secināt, ka darbs tika izpildīts sekmīgi. Tika iegūta prasme darbā ar īsākā slēgtā maršrūta meklēšanu, izmantojot ROUTESEQ moduli un tika patstāvīgi izpētītas tā papildus iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants