Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga metodes', 14.
Darba fragmentsAizvērt

"Mazsalacas meteorīts"
Mobilo sakaru kompānijas Tele2 mārketinga akcija 2009. gada 25. oktobrī, kas ievadīja reklāmas kampaņu par jaunu kompānijas tarifu plānu "Meteorīts". Akcija izraisīja starptautisku ažiotāžu un tās organizatoriem nācās publiski atvainoties un kompensēt radītos izdevumus.

Tiešais mārketings
Reklāmas veids, kas uzrunā katru potenciālo pircēju/klientu individuāli, un līdz ar to dod lielāku atdevi visam mārketinga pasākumam kopumā.
Tiešais mārketings ir ziņojumu izsūtīšana klientam un mudināšana uz darbību, kas ietver pozitīvu klientu atsauksmju izmantošana mārketinga aktivitātēs.

Vispopulārākais - Tiešais pasts. Tiešais pasts tiek izmantots, lai reklamētu tirdzniecību caur pasta katalogiem.
Pateicoties tehnoloģiju progresam, attīstījās jauni kanāli, piemēram, telefons, fakss, internets, SMS, MMS u.c.
Uzņēmumi, kas Latvijā nodarbojas ar tirdzniecību pa pastu, pārsvarā ir no ārvalstīm. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants