Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 1.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 2.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 3.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 4.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 5.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 6.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 7.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 8.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 9.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 10.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 11.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 12.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 13.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 14.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 15.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 16.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 17.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 18.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 19.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 20.
  • Referāts 'Apvienotās analīzes izmantošana tirgvedības pētīšanā', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Kvantitatīvās metodes tirgvedības pētīšanā    4
2.  Apvienotā analīze (Coinjoint Analysis)    5
3.  Apvienotās analīzes pielietošanas piemēri    10
3.1.  Kredītkaršu modificēšana    10
3.2.  Dzīvojamo rajonu izmantošanas attiecību identifikācija    10
3.3.  Ražošanas līniju pārorientācija    11
4.  Apvienoto analīžu pārskats    12
4.1.  Pazīmju svarīguma interpretācija    13
4.1.1.  Visu pazīmju kopuma izvērtējuma pieeja    14
4.1.2.  “Kompromisa darījumu” datu vākšanas pieeja    14
4.1.3.  Salīdzinošo datu vākšanas pieeja    15
5.  Datu analizēšana un interpretācija    16
5.1.  Ticamības rezultāti    18
5.2.  Rezultāti lietošanai    18
  SECINĀJUMS    20
  LITERATŪRAS SARAKSTS    21
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga menedžeri savā darbā ļoti bieži sastopas ar dažādiem sarežģītiem uzdevumiem, kas ir saistīti, piemēram, ar nākotnes rentabilitātes vai pārdošanas apjomu vērtējumu, tirgus daļas noteikšanu jauniem vai modificētiem produktiem, mārketinga stratēģijas izvēli.
Šie specifiskie uzdevumi ietver:
1. Peļņas un/vai tirgus daļas prognozi jaunajām piedāvāto produktu koncepcijām, ievērojot pašreizējo konkurentu piedāvājumus.
2. Konkurentu jauno produktu ietekmēšanas prognozi uz peļņu un/vai tirgus daļu, ja mēs nemainām savu konkurētspējas pozīciju.
3. Pircēju attieksmes prognozi un pārslēgšanu uz jauniem produktiem (no mūsu esošiem produktiem uz mūsu jauniem produktiem vai no mūsu konkurentu piedāvātiem produktiem uz mūsu jauniem produktiem).
4. Tirgus segmentu atšķirīgas reakcijas prognozi, pērkot mūsu produktu.
5. Konkurētspējīgas reakcijas prognozi uz mūsu jaunā produkta ievešanas stratēģiju. Vai cenas un citi mūsu produkta parametri ir jāmaina, lai paliktu konkurētspējīgiem.
6. Situācijas mainīgo ietekmēšanu uz pircēju izvēli.
7. Reakcijas prognozi uz alternatīvām reklāmas stratēģijām un/vai reklāmas tēmām.
8. Pircēju reakcijas prognozi uz alternatīvo cenu politiku, speciālām cenām un piedāvāto cenu izmaiņām.
9. Reakcijas prognozi uz izplatīšanas stratēģijām, optimālā izplatīšanas kanāla noteikšanu, pārdošanas personas noteikšanu un viņa daļas noteikšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants