Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 1.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 2.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 3.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 4.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 5.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 6.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 7.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 8.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 9.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 10.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 11.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 12.
  • Referāts 'Bērnu personības attīstības sistēmisks raksturojums', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mazbērna vecums    4
2.  Pirmsskolas vecums    5
3.  Jaunākais skolas vecums    7
4.  Vidējais jeb pusaudža vecums    9
5.  Vecākais skolas vecums ( agrā jaunība)    11
  Nobeigums    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

Demokrātiskās un tiesiskās Latvijas sabiedrības celšanas laikmetā cilvēka audzināšana un veidošana ir galvenais uzdevums. Svarīgi apzināties un veidošana ir galvenais uzdevums. Svarīgi apzināties un izvirzīt harmoniski attīstītas, sociāli aktīvas personības ideālu, kurā iemiesotos garīga bagātība- vispār cilvēciskas vērtības, to tikumiska realizēšana dzīvē, pastāvīga sevis pilnveidošana visos līmeņos- sākot ar fizisko un beidzot ar pašapziņas un pašnoteikšanās augstākajām iespējām. [4, 20]Lai neviens nedomā, ka par īstenu cilvēku var kļūt, ja neiemācās izturēties kā cilvēks, tas ir, ja neiegūst zināšanas, kas viņu padara par cilvēku. J.O Komenskis „Lielā Didaktika”.
Cilvēks uzsāk savu mūžu, kā nevarīga bioloģiska būtne. bet jau ar milzīgām turpmākās attīstības iespējām. Lai cilvēks attīstītos ir nepieciešami vairāki faktori, tie ir: iedzimtība, sociālā vide, audzināšana un pašaudzināšana.
Ja varētu salīdzināt cilvēka dzīvi ar koka augšanu. Viss sākas ar sēklu, kuru iesēj augsnē. Jau augsnē mazajā sēkliņā parādās dīglis, kas ar lielu sparu mēģina izlauztie cauri zemes kārtai lai palūkoties uz pasauli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants