Vērtējums:
Publicēts: 05.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Galvenie mārketinga jautājumi', 1.
  • Konspekts 'Galvenie mārketinga jautājumi', 2.
  • Konspekts 'Galvenie mārketinga jautājumi', 3.
  • Konspekts 'Galvenie mārketinga jautājumi', 4.
  • Konspekts 'Galvenie mārketinga jautājumi', 5.
  • Konspekts 'Galvenie mārketinga jautājumi', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketingu var uzskatīt kā visu to pasākumu kompleksu, kas saistīts ar produktu realizācijas procesu. Vai arī- mārketings ir sociāls un vadīšanas process, kas vērsts kā uz indivīdu, tā arī uz personu grupu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, radot, piedāvājot un mainot preces.
Vēl var minēt definīciju, kas attīstījās, laikam ejot uz priekšu un mainoties gan patērētāju, gan ražotāju prioritātēm, viena no pēdējām izvirzītajām mārketinga definīcijām ir- “mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādē, cenu veidošanā, virzīšanā un sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības”. Tātad mārketings nav saistīts tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu, bet iekļauj sevī vēl daudzus citus elementus.

Mārketinga būtība ir saskaņot pircēju vēlmes ar pārdevēja vēlmēm, sistematizēt uzņēmuma turpmāko darbību(projektu izstrādi, pārdošanas organizēšanu atbilstoši pieprasījumam, cenas noteikšanu, sadales kanāla noteikšanu, pārdošanas izvietojama noteikšanu, preces virzīšana utt.), lai sasniegtu uzņēmuma “nospraustos mērķus”.

Autora komentārsAtvērt
Atlants