Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 1.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 2.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 3.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 4.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 5.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 6.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 7.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas eksāmens sākumskolā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi:
1. Gūst priekštatu par rakstu zīmēm (ornamentiem).
2. Iepazīt senlatviešu ticējumus.
3. Pilnveidot lasītprasmi un izprast lasītā jēgu.
4. Veicināt prasmi apgleznot māla podiņu, izmantojot guaša krāsas.
5. Pilnveidot prasmi ar guaša krāsām uzzīmēt rakstu (ornamentu) pēc parauga.
6. Vērtēt savu darbiņu pēc izvirzītajiem kritērijiem.
7. Rast gandarījumu par paveikto darbu.
8. Prast aprēķināt doto vienādojumu.

Mācību saturs
Vizuālās mākslas stundā ir integrētas sociālo zinību, latviešu literatūras un matemātikas stundās apgūstamās prasmes. Atbilstoši mācību satura apguves programmai, skolēni turpina pilnveidot prasmes guašas tehnikā, apgūst prasmi apgleznot māla podiņu.
Iepazīst latviskās zīmes un simbolus. Iepazīst ornamenta funkcijas, ornamenta kārtošanas principus. Iepazīst senlatviešu ticējumus.
Prast aprēķināt doto vienādojumu saistītajā pierakstā, kā rezultātā skolēns zinātu, cik oliņas viņš var paņemt no lielā groza.

Autora komentārsAtvērt
Atlants